MARS 2120 - The more, the merrier
In the metroidvania MARS 2120, you are sent on a rescue mission to Earth's first colony on Mars. Something terrible has happened, and it's up to you to uncover the truth. Combining intense melee combat, action-packed shootouts, and elemental special abilities, you'll need to explore hostile environments, face relentless enemies, and uncover the secrets of a threat that may extend far beyond the red planet. With the “The More, The Merrier” DLC, the journey becomes even more challenging.