Marisol Efficient Pack
Meet Marisol, Nathan's most trusted friend, and experience her chemistry with her teammate! Get 125 points with P1 Marisol. What an efficient deal! This Package includes: - Character - Marisol - 125 Points - Marisol Hair No.3 - Marisol Theme No.3 - Marisol Nametag - Marisol Growth Box Ticket x15 - Marisol FS Platinum Pack x3 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Marisol, Marisol is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Marisol Character/Legendary Pack DLC.