Low-Budget Repairs
Imagine yourself as a DIY handyman, running your own small business in a Polish block of flats during the 1990s. Your mission? To make as much money as possible by cutting costs wherever you can! Diluting paint with water to make it last for the entire apartment? Sure, the color might not be as vibrant, but who’s going to notice? Laying tiles without a level? A bit of unevenness adds "character" to the space. After all, what matters is the quick result, not perfection! Don’t worry—if the client spots any flaws after you’ve left, the profit is already yours! Furniture doesn’t fit through the door? No problem—quick thinking, open the window, and… everything flies out into the yard! Clean room and a happy client… as long as they didn’t park under the window. In the hardware store, you’ll be like a seasoned hunter, searching for the cheapest tools that will “sort of” get the job done. A hammer on sale that barely lasts a few hits? Grab two! After the job’s done, take pride in your work—just ignore those little imperfections! Take on various renovation and repair jobs. Fixing a flooded bathroom, or maybe a complete remodel? Every day is a new challenge, and every decision can bring a quick profit… or a cascade of problems.