Lost Relics DLC Pack
Defend Sera’s sacred relics on two new competitive multiplayer maps “Lost City” and “Museum” and battle on returning classic “Checkout”, or hold the line with new OverRun exclusive map “Ward”. Also includes new multiplayer mode “Breakthrough.”