Lost Episode 1
One of the world's greatest warriors appears before Asura... His name is Ryu. He challenges Asura to a duel and they exchange punches in an intense battle. Ryu is then suddenly consumed by the Satsui no Hado... *The characters appearing in this episode are voiced only in Japanese.