Lonely Mountains: Snow Riders - Supporter Bundle
The Lonely Mountains: Snow Riders - Supporter Bundle provides access to the base game and the Supporter Pack. The Supporter Pack includes the following equipment: - A flight jacket with matching pants - A helmet and a beanie with ski goggles - A knitted cap - A retro racer outfit - A new paint job for your skis - A Lonely Mountains backpack - A medal Take a deep breath, count to three, and… go! Lonely Mountains: Snow Riders is a game that balances serious challenge with a relaxing atmosphere. Slice through deep snow, skitter over ice lakes, and leap into the air in spectacular jumps, bringing your friends along for the ride. Snow Riders also adds a brand new feature to the Lonely Mountains world – online multiplayer! Work your way down the mountain as a team in co-op, carefully sharing your limited checkpoints, or compete in a breakneck race to the base in versus mode. Available for 2-8 players, with multiplatform crossplay. Push your skills to the limit in solo mode. Perform daredevil tricks or try to best your time for a spot on the leaderboard. Or you can take the road less travelled, discovering shortcuts as you explore the slope. Unlock new equipment, outfits and tricks as you play! Whether you’re looking for a challenge or a chilled out vacation with friends, Lonely Mountains: Snow Riders is the perfect winter getaway.