Like a Dragon: Infinite Wealth Leveling Set (Small)
Add-on for Like a Dragon: Infinite Wealth, containing helpful items that increase your party's level and stats. * Please be aware that this set is included in other packs/bundles. * This set can only be purchased once. Includes: - Level Booster (Single-Use Special) x 5 - Health Booster (Single-Use Special) x 1 - Mood Booster (Single-Use Special) x 1 - Muscle Booster (Single-Use Special) x 1 - Guts Booster (Single-Use Special) x 1 - Brain Booster (Single-Use Special) x 1 - Spirit Booster (Single-Use Special) x 1 - Reflex Booster (Single-Use Special) x 1 Level Boosters: These items grant enough EXP to raise a character's level by 1. They do not affect job rank, and cannot be used by characters who have reached their maximum level (Lv. 99). Also note that they only grant as much EXP as needed and are therefore of greatest benefit when characters are their furthest from a level up. Stat Boosters: These items raise a character's corresponding stat (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). They cannot be used by characters who have maxed the stat in question.