Killer Instinct: Anniversary Edition
Celebrate 10 years of Killer Instinct, the legendary fighting game series for Xbox and PC. The Killer Instinct Anniversary Edition includes all 29 Fighters and all premium content ever released for Killer Instinct. Unleash your killer instinct in stunning 4K resolution and 60 FPS on Xbox Series X and compatible PCs, with improved matchmaking, balance updates, and more. Whether you're a veteran or a newcomer, you'll find plenty of challenges and rewards in the single-player modes, online multiplayer, and cross-play with Windows 11 PC. Don't miss this opportunity to join the ultimate fight club and prove yourself as the supreme champion of Killer Instinct!