KartRider: Drift - 10,000 K-COIN
This bundle includes 10,000 K-COIN + 2,000 K-COIN (Bonus). This product is non-refundable and cannot be changed or canceled once received in-game. All sales are FINAL. This bundle is not cross-platform supported and is accessible only on Xbox One.