Frontier DevelopmentsSimulationStrategy
The Jurassic World Evolution 3: Deluxe Upgrade Pack features an additional four spectacular prehistoric species of family units; with male, female and juvenile variants: - Protoceratops - Guanlong - Thanatosdrakon - Concavenator Purchase the Jurassic World Evolution 3: Deluxe Upgrade Pack which includes a Mosasaurus skin, unique Clark County scenery, and the three ATV skins for the Maintenance Team.