Into The Sky
Jump, Dash, Fly. In this first-person puzzle platformer you will try to figure out the right way through each level and afterwards can try to improve your timings by finiding hidden paths and secret short cuts. Your goals are to sucessfully finish a level as well as to beat the fastest time of our level designers - will you be able to do this? The game is highly stylized and surprises with breathtaking, beautiful, aery and simply amazing worlds. Sometimes the right path is not the one right in front of you so be ready for some environmental puzzles.