Insurgency: Sandstorm - Protective Gear Set
Gear up for chemical warfare and gain the upper hand over your opponents with the Protective Gear Set for Insurgents. Contains five different cosmetic gear pieces: - Protective Gear Gas Mask - Protective Gear Top - Protective Gear Bottom - Protective Gear Gloves - Protective Gear Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu, which can be accessed from the Main menu. The Protective Gear Set is included in the Crisis Set Bundle.