Insurgency: Sandstorm - Phantom Gear Set
Stalk your prey and take them down stealthily with the Phantom Gear Set for Insurgents. Contains five different cosmetic gear pieces: - Phantom Headgear - Phantom Hands - Phantom Torso - Phantom Legs - Phantom Feet These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the Main menu. The Phantom Gear Set is included in the Overrun Set Bundle.