Insurgency: Sandstorm - Assault Pack
The Assault Pack unlocks two new masks and two fresh weapon skin sets to jump into a new year of content with style. Purchase the Year 2 Pass and receive this pack as an instant reward. The Assault Pack contains the following DLC: - Vertex mask for Insurgents - Mandible mask for Security - Two-Tone Green Weapon Skin Set - Universal Digital Weapon Skin Set The Assault Pack is an Instant Reward for purchasing the Year 2 Pass for Insurgency: Sandstorm. Get ready for a new year of tactical and action-packed combat with tons of new cosmetic content headed your way!