ICARUS: Console Edition - Iceholm Outpost
This map is only playable in Outpost mode. Outposts are more of a creative mode, with no threats, impactful weather, no missions or quests, just build as much as you want. The Iceholm Outpost is a handcrafted 1x1km map in the Arctic region of Icarus. - A vast frozen lake blankets the north of the map, with little shelter but large flat expanses you can build upon - The south is built on terraced cliffs, adorned with pine forests and sheltered coves - A small mountain sits in the middle of the map, overlooking the lake and a scattering of ice craters that provide respite from the freezing winds 'Iceholm' will appear in your Outposts screen.