Hunt: Showdown - The Researcher
Harold Black’s Journal, a collection of anatomical sketches, scientific observations and psychological evaluations, constitute most of what the AHA knows about their enemy. Black received little success until later in life when a chance assignment sent it spiraling down a different path. His hodgepodge education acquired on many walks of life, gave him the unique ability to see connections no one else could, and see reason where others only saw madness.