House Flipper: Ultimate DLC Bundle
House Flipper is a unique chance to become a one-man renovation crew. Buy, repair, and remodel devastated houses. Give them a second life and sell them with profit! Have you ever thought of becoming a gardener? Thanks to Garden Flipper DLC it is now possible! Before you'll start planting trees and plans you'll need to get rid of trash and rubble. Mow the lawn, hew unwanted trees, tear out weeds and prepare your garden for a complete makeover! Map paths out, plant new trees and bushes and set flowerbeds. With the Luxury Flipper game expansion, we are putting right into your hands dozens of types of new furniture: classic contemporary, antique and modern. The multitude of varieties of color and modular sets will allow you to modify any room to fit your vision of the perfect home. It's time to visit Moonrise Bay! Will you find a place for someone special in your recently renovated property? Thanks to Pets DLC you'll have a chance to take care of a lovely companion and have a wonderful time together! Your new furry buddy represents one of ten popular dog or cat breeds, but that's not the end of great news! The DLC will also allow you to choose between other animal species like rabbits, turtles, parrots or hamsters! It’s time to roll up your sleeves in Farm DLC! Firstly, feed your animals, then start expanding your house, we need more space! Don’t forget about watering the cornfields, seems like the crops will be plentiful this year!