Horizon Chase Turbo - Summer Vibes
HORIZON CHASE TURBO SUMMER VIBES DLC Once again, our greatest inspirations come true. Summer Vibes is HORIZON CHASE TURBO first DLC. Featuring the most classic arcades roadster, you'll love to put your sunglasses and feel every mile of this warm coast to coast experience. THE MOST CLASSIC ARCADE CONVERTIBLE Player starts with an exclusive new car: a tribute to the most classic convertible roadster. And 5 amazing unlockable skins. 12 COLORFUL SUMMER ROADS A set of 12 Sunny Roads hand picked from the main campaign and redesigned for this Summer experience. Except for the first, you must unlock all other races. A COAST TO COAST LOVELY TRIP Start in larger Coastal cities, venture through the desert roads and countryside and finish your journey in the beach. Can you feel the wind in your face? Summer Vibes is a tribute to the Classics and, mostly, a homage to you. Have fun!