Hell Let Loose - Operation Lüttich Units
Immerse into the pivotal fight for Mortain with the "Operation Lüttich bundle". This DLC covers both the US and German side of the battle that fought at Mortain. For the US forces. The VII Corps found themselves the brunt of the German counter-offensive “Operation Lüttich” at Mortain. Made up of several infantry divisions and tank battalions, the VII Corps had to stop the Germans from cutting off the US forces. For the German forces we have the XLVII Panzer Corps. Combining several divisions from the German forces, this Corps was tasked with leading the counter-offensive, “Operation Lüttich” at Mortain. As well as new recruits this Corps included veterans from the Eastern Front. This downloadable content contains: For the US forces: "30th Infantry Division" (Available to the US Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper and Spotter roles) "743rd Tank Battalion" (Available to the US Tank Commander and Crewman roles) "VII Corps" (Available to the US Commander role), 1 new head and 1 new hairstyle for all roles. For the German forces: "2. Panzergrenadiers" (Available to the German Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper and Spotter roles) "2. Panzerdivision" (Available to the German Tank Commander and Crewman roles) "XLVII. Panzerkorps" (Available to the German Commander role), 1 new head and 1 new hairstyle for all roles.