Happy Words
Happy words is a word based real time online multiplayer board game for 1 to 4 players in which you have to create new words based on existing ones. The object of Happy-Words is to score more points than your opponents. A player collects points by placing words on the game board. Each letter has a different point value, so the strategy becomes to play words with high scoring letter combinations. The game supports English, German, French, Spanish, Italian, Russian and Bulgarian languages. Your can play Happy Words in 3 modes: 1) Online with your friends or via random opponents from internet 2) Solo versus intelligent robots 3) Local on the same console with your friends and family The game is highly customizable. You can play with different settings like "time to think", one or two bags of letters, with or without use of helping dictionary, choose the number of tiles in the bag and others. You can also customize your board color and tile color styles. Good luck.