Guts 'n Grunts Jr. + Sr.
AUG 12, 2045. The Technate has ruled for 15 years. Its robotic army, Slaughterhouse AI, roams the Earth in search of all processable flesh. Pigs everywhere remain in hiding. One small boar takes matters into his own hands. He is unusually fast and armed with a blaster. His name is Gunnar Harsvin. His message: the pigs will fight for their lives. Gunnar must destroy the machines of the evil technocracy and rescue his fellow pigs. March 30, 2052, the Technate remains intact. After 17 years of speedily fighting Slaughterhouse AI, Gunnar Harsvin has one last run in him. Can he send one final message to the evil technocrats? Or will time stop him in his tracks? Play a missing classic from the genesis of the 16-bit era. Roll like a hedgehog! Shoot like a soldier!