Gust Extra BGM Pack
A selection of background music from previous Gust titles. Adds a BGM pack of songs from other Gust titles that can be used to change the background music in the game. Includes over 400 songs from previous Gust titles such as "Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key" and "BLUE REFLECTION" Note: - This content will be displayed in English for some languages. - The BGM pack is accessible after unlocking base building and placing a Gramophone. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.