Grumio's Forgotten Trick Bag
Extend your gaming experience with the new exclusive extension for Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Forgotten Trick Bag DLC brings a bag full of surprises: - Grumio's Backpack - Pamphlet of recipies - 3 x Grumio's Petrol Brand Dye - 2 x Grenades ingredients - 1 x Inert Wand With these ingredients, you can create: - Breaching Fire grenade - Silver Dragon wand (with a Teleportation skill) Once downloaded, this DLC's items will appear in your inventory.