GreedFall: The Dying World - Digital Art Pack
Discover the inspirations, sketches and mystical landscapes of GreedFall: The Dying World, with a 50-page digital artbook which features comments from the developers, retracing the visual creation of the game. Extend your journey with the original soundtrack, performed by a symphony orchestra and composed by Olivier Derivière — multiple award winner and BAFTA nominee. Relive the emotions of your adventure, blending grandeur and melancholy.