Golden Guns Weapon Pack
Available for use in the Red Dead Redemption Single Player story, the player who wields the Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less.