GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Heroes, unite! Villains, rise! The Ultraman DLC adds 4 new playable characters from the Ultraman universe: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan and Camearra! Each of them features unique movesets and iconic abilities as seen on screen. Will you become an Ultra-Hero or join the galactic villains to destroy our world? Or will you play as your favorite GigaBash Titan and team up with the legends that inspired the Tokusatsu genre? *Disclaimer: Due to regional restrictions and licensing agreements, ‘Ultraman 4 Characters Pack’ DLC is unavailable in Mainland China.