Giant Rush
Run and collect stickmen of your color to grow bigger and more powerful! Outsmart traps, avoid danger, and smash everything in your path. The bigger you grow, the more unstoppable you become! Face giant bosses in epic battles. Dodge their powerful attacks, strike back, and defeat them! Show your strength as you take down the biggest giants and prove you’re the best! Unlock amazing rewards as you play. Upgrade your town to earn more money, customize your character with cool accessories, and unlock epic finishing animations! Features: - Collect stickmen of your color to grow larger and more powerful! - Grow stronger and defeat huge giants in intense fights! - Upgrade your town to earn passive income - Fight through a series of enemies in survival mode and show your skills! - Choose battle upgrades like extra health, a chance to dodge, critical hits, and more! - Unlock awesome outfits and accessories to customize your character - Buy new and epic finishing animations! Your decisions will make the difference between victory and defeat!