Gesture: Shoryuken!
Add a new gesture to Monster Hunter: World. Note: When using this gesture, Ryu's voice is applied to male characters (or female characters wearing armour which makes the character appear male), and Sakura's voice is applied to female characters (or male characters wearing armour which makes the character appear female).