Galactic Vault - Supporter Pack
Are you a true VOLT operator looking to go the extra mile? The Supporter Pack is the perfect way to show your dedication! Purchasing this DLC directly supports the developers and helps us continuously improve Galactic Vault. As a massive "thank you" for your support, this pack unlocks 8 exclusive, shiny white-marble-and-gold weapon skins. Your arsenal has never looked this premium! Please note: Purchasing this DLC is primarily a way to show your support for the game and its developers. The skins you receive are purely cosmetic and just our way of showing gratitude! This DLC does not provide any gameplay advantages or impact on your progression.