FS22: ANTONIO CARRARO Pack
Expand your flourishing business of beautiful vineyards and lush olive orchards with compact, but powerful and versatile tractors by historic Italian manufacturer Antonio Carraro. They allow you to operate extremely maneuverable in special conditions, where other tractors can’t handle the terrain with steep gradients and narrow spaces. Because working between grape vines and olives groves, two of the new crop types in Farming Simulator 22, requires you to operate special equipment, the Antonio Carraro Pack includes exactly what you need - a variety of tractors like the classic Supertigre 635, the versatile TTR 7600 Infinity or the articulated reversible quadtrack flagship, the MACH 4 R. The Italian company is a leading expert in creating solutions for farmers working in specialized agricultural fields. Extremely compact construction combined with tight turning circles and optimal visibility to all sides allow you to reach every single vine and grove of your orchard. Especially useful are the reversible driving seats, allowing you to change direction in an instant.