Requires the main game to play. Continue your adventure on Pandora with the From the Ashes expansion, inspired by the new Avatar: Fire and Ash film. EMBARK ON A JOURNEY OF VENGEANCE Return to Pandora as So'lek, a warrior haunted by his past. Struggling to find inner peace, his world is shattered once more as he faces a terrifying new enemy and fights to rescue his Sarentu family. PLAY A NEW THIRD-PERSON EXPERIENCE Take on the fight for the Western Frontier as a powerful Na’vi warrior, in an experience designed for third-person gameplay – which remains playable in first person at your choice. With a streamlined progression system, enhanced combat, and brutal takedown finishers, utilize stealth or go guns blazing to fight for your loved ones. STAND AGAINST YOUR OWN WITH NEW COMBAT MECHANICS Face the Ash clan, ruthless Na’vi seeking power over Pandora. Confront this new threat with improved combat and in epic boss fights, as the Ash clan leverages its knowledge of Na’vi strengths and weaknesses to assert its dominance. NAVIGATE A WORLD RAVAGED BY DESTRUCTION Uncover the chaos of the Kinglor Forest, a once-thriving land now set ablaze by an empowered RDA and a warband of Ash clan warriors.