Free Character Edit Voucher
This voucher allows you to change the appearance (including gender) of your existing hunter character from the save data selection screen. Please note that the name of your hunter and the name and appearance of your Palico cannot be changed. Note: - Can only be purchased once. - Can be used to edit one character, one time only.