Four Kings Casino: All-In Starter Pack
Four Kings Casino – All-In Starter Pack This All-In Starter Pack grants you additional game bonuses at The Four Kings Casino and Slots experience. This Pack Includes: - 400,000 Chips - Founders Jacket - Founders Outfit - All-In Badge - Immediate VIP Access Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor. Bonus clothing will be immediately available via Avatar Customization and the All-In badge will appear in the Social Tab. Our VIP Room is a truly exclusive higher stakes area, which includes both Baccarat and Single Deck Blackjack – both only available in VIP. Game with the elite of Four Kings today!