Forza Horizon 5: Chinese Lucky Stars Car Pack
Celebrate the Lunar New Year with four cars arriving at the Horizon Festival on the Chinese Lucky Stars Car Pack. Enjoy driving three automotive heroes from China including the 2022 Lynk & Co 05+, 2023 MG Cyberster, 2022 Wuling Hongguang Mini EV, and a car with a special history in this country, the 2012 Volkswagen Santana.