Flintlock – Deluxe Edition
The Flintlock: The Siege of Dawn Deluxe Edition includes the base game and three customization packs for Nor. - Flintlock: The Siege of Dawn – Noble Outfit - Flintlock: The Siege of Dawn – Champions Outfit - Flintlock: The Siege of Dawn – Vanguard Outfit Flintlock: The Siege of Dawn From games studio A44, makers of Ashen, comes an explosive Souls-lite, where Gods and guns collide in a battle for the future of humanity. The Door to the Great Below has been opened unleashing the Gods and their armies of the Dead. The lands of Kian are besieged, the city of Dawn is on the brink of destruction. It’s time for the Coalition army to fight back. Embrace vengeance, gunpowder and magic as you embark on an epic journey to defeat the Gods, close the door and retake the world. Your battle begins now. Kill. All. Gods.