Flappy Piggy
This is a fun and challenging casual game! Will you be able to reach the last level? It's your best option to have fun in your free time! GAMEPLAY You will have to fly between obstacles. Only one command needed to play, very simple and cool! With each level the game will get harder! RESOURCES To make the game more fun, you will be able to unlock new characters with the coins obtained in the game! The game has nine themes that include wonderful themed songs! Have fun jumping with cute characters. Animals, Dolls, Birds, Skeletons, Zombies, Sheep, Warriors, Mystic Beings and much more! Variable according to the game downloaded. Best Casual Game of the Year! Enjoy the game!