Fable Pirate Weapon and Outfit Pack
This additional content pack contains the following items; Full "Peirates" Pirate Hero Outfit, "Peirates" Legendary Cutlass Weapon. These items can be found at the in-game shops in Oakvale when you are an adult Hero.