Episode 15.5
Having lost himself to his wrath, Asura exchanges fists with his eternal rival, Yasha. In the midst of their battle, Yasha discovers a new power within him. It is in this moment that he decides to pursue their cause through a different means -- through this newfound power. But before he can do this, he must confront the leader of the Seven Deities.Don't miss this fully-animated episode revealing Yasha's defiance between episodes 15 and 16!