Enlisted - Type 97 Chi-Ha
This pack includes: - A premium squad of tankers + Type 97 Chi-Ha medium tank (Rank 2, Japan); - 300 Gold. Enlisted Gold - a premium currency, which can be spent in-game on Premium account, soldiers and weaponry, soldier training, squad and campaign level-up etc.