Enlisted - Pz.Kpfw. II (F) Squad
This pack includes: - Premium Tank Crew + Pz.Kpfw. II (F) Flamethrower Tank (Rank 3, Germany) - 300 Gold Pz.Kpfw. II (F), also known as the Flamingo, is a German tank developed on the basis of the Pz II chassis. The tank features two flamethrower systems that can project streams of fire over significant distances. It is well-suited for engaging infantry and eliminating entrenched enemies in trenches and buildings. Additionally, it is equipped with a 7.92mm MG34 machine gun. The armor of the Pz.II (F) consists of thick steel plates reinforced in the most vulnerable areas to reduce the risk of enemy projectiles penetrating the armor.