Enlisted - Owen Mk 1 Squad
This pack includes: - A premium squad for the Australian forces, consisting of four assaulters and one engineer, armed with Owen Mk 1 submachine guns - 200 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 9th Infantry Division of the 2/24th Battalion for the Australian Forces in the Tunisia campaign. The division was formed in 1940. After completing its initial training, the division was sent to Cyrenaica in Libya in early March 1941. It took action in Siege of Tobruk, Battles of El Alamein and continues to participate in North Africa campaign. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class, equipped with Owen Mk 1 submachine guns (unique weapon, that is available for this squad only) and 1 soldier of the "Engineer" class.