DYING : Reborn
“I want to play a game, it will help you remember something kept away in memories’ deepest recesses.” + Search for ITEMS, beat the challenging puzzles, breakthrough layers of trials he sets up for you. + Collect FRAGMENTS, unravel the true story behind, recall a big mistake once you made. + Move freely and Explore, in a Full 3D environment. +Specifically designed new exploration elements and hidden content for Xbox One version. When you think you've solved all the puzzles, there seems to be something else hiding in the hotel all the time Enjoy the “Mild-Horror” and “Classic-style Puzzle-solving” —— a hardcore escaping experience. “Those who have experienced the fear of DYING, will truly understand the joy of Reborn.” “Game Start.”