D.U.M.B.E.R. Ducks
When a distress signal from deep with the earth is received, it's the D.U.M.B. ducks to rescue! They must retrieve their fellow ducks, as well as lost equipment, then blow up the underground caverns in the process. There's only one thing to worry about -- giant, carnivorous snails! Will the ducks or snails survive to eat the other side? Carry up to four guns at once as you fight for your fellow fowl's lives!