DreadHaunt - Supporter Pack
It contains 120,000 XP to unlock all Season Pilot Pass content and updates instantly. It may be proven very helpful for gamers with busy schedules and a lot of backlog to play. As suggested by the name itself, also supports the developer in funding their next titles :)