Dragon’s Pack
Drop into Minecraft with a full dragon’s hoard of treasure! Purchase this limited-time bundle of content for Minecraft, which includes 2610 Minecoins, plus awesome in-game content from the Minecraft Marketplace including the Advanced Dragons world by Pixelbiester, the Freedom Buddies skin pack by Team Visionary, the Advanced Skyblock Mash-up by Entity Builds, and the Dragon Heart resource item by Tetrascape! This pack also includes some Minecraft-made items including the Breakdance emote and a full Dragon Costume!