DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 3 (Windows)
The FighterZ Pass 3 will grant you access to no less than 5 additional mighty characters who will surely enhance your FighterZ experience! All fighters come with their respective Z Stamp, Lobby Avatar, and set of Alternative Colors. DRAGON BALL FighterZ is born from what makes the DRAGON BALL series so loved and famous: endless spectacular fights with its all-powerful fighters.