DOA5LR Ultimate Bass Content
Includes the following 3 costumes for Bass: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・Police *You must have the latest update installed before using these costumes. *Be careful not to re-purchase costumes you already own from DOA5U.