DOA5LR New Fighters Set
Download this to use the characters Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou, and Honoka in Dead or Alive 5 Last Round. *You must have the latest update installed before using this content. *These characters may be offered as a free trial for a limited time in the future.