DOA5LR Arc System Works Mashup Set
The sale of this content will be discontinued after March 13th, 2021. You will still be able to continue to use the content you have already purchased. This is a value set of costumes based on outfits from classy fighting games from Arc System Works! Set includes 16 costumes for 16 characters, and it is cheaper than buying them separately. This set contains costumes for the following characters: Kasumi, Ayane, Marie Rose, Honoka, Nyotengu, Phase 4, Hitomi, Leifang, Momiji, Rachel, Christie, Kokoro, Helena, Tina, Lisa and Mila. *You must have the latest update installed in order to use this content.