DiRT Rally 2.0 Year One Pass
Contains all 4 seasons of Dirt Rally 2.0's post-launch content and the Colin McRae: FLAT OUT Pack. Add 12 challenging locations, including: Monte Carlo, Monaco in rally and Estering, Germany in rallycross. 29 of the world’s most recognisable rally cars and modern rallycross machinery, including the cars of the 2019 FIA World Rallycross Championship season.